Naše služby
Dálniční a silniční stavby
Jsme českou jedničkou v oblasti dopravního stavitelství. Naší specialitou jsou dálnice, budujeme a celoročně spravujeme desítky kilometrů po celé České republice. Dálnice ale nejsou všechno, součástí našich služeb je i stavba mimoúrovňových křižovatek, protihlukových stěn, inženýrských sítí nebo osvětlení, či vodorovné i svislé dopravní značení.
Naše projekty
Na silnici III/49018 vznikla nová okružní křižovatka
D11 v úseku mezi Hradcem Králové a Smiřicemi
Téměř šestnáctikilometrový úsek dálnice je zároveň druhým nejdelším úsekem, který byl na D11 stavěn.
Obchvat Jesenice I. a II. etapa
Jesenice u Prahy tak má k dispozici obchvat, který odvádí tranzitní dopravu mimo zastavěné oblasti.
Obchvat Velkého Beranova
Komunikace je dlouhá 4, 245 km a odvádí dopravu mimo centrum obce.
Obchvat Otrokovic
V listopadu 2021 skončila v Otrokovicích výstavba jihovýchodní části obchvatu města na dálnici D55.
Chrástecká ulice v Plzni
Celá trasa v rámci projektu I/20 a II/231 v Plzni, Plaská – Na Roudné – Chrástecká, 2. etapa je v provozu.
Silnice I/58 v úseku Příbor - Skotnice
Silnice I/58 je vedena v trase tzv. Mošnovského dálničního přivaděče. Začátek úseku této stavby je před Příborem, kde navazuje na MÚK silnice I/58 a D48, která se realizovala v rámci západního obchvatu Příboru.
Nový úsek dálnice D3 Ševětín – Borek
Trasa nového 11 km dlouhého úseku vznikla přestavbou stávající I/3 do dálničních parametrů.
Modernizace D1, úsek 16, Velký Beranov – Měřín
Modernizace D1 úsek 18, EXIT 134 Měřín - EXIT 141 Velké Meziříčí západ.
Mimoúrovňová křižovatka Třebušice
Mimoúrovňová křižovatka Třebušice navazuje na výstavbu a modernizaci silničního tahu I/13 (E 442), který spojuje důležitá průmyslová centra na severu Čech – Chomutov, Most, Teplice, Ústí nad Labem.
Rekonstrukce ulice Přátelství v Uhříněvsi
Díky rekonstrukci byla komunikace rozšířena zhruba o 1 m na obě strany na normovou šířku 9,5 m.
Nový úsek dálnice D1105 Osičky - Hradec Králové
Dálnice D11 je součástí české páteřní dálniční sítě, která propojuje naše hlavní město s Hradcem Králové a dále se sousedním Polskem.
Dálnice D8 stavba Lovosice – Řehlovice
Poslední, 16.5 km dlouhý úsek dálnice D8 Lovosice – Řehlovice byl zprovozněn v sobotu 17. prosince 2016.
Mostní stavby a lávky
Dálniční a městské mosty, lávky pro pěší i cyklisty, ale také rekonstrukce mostů historických. I v této oblasti stavebnictví se pyšníme dlouholetou expertízou a využíváme ty nejmodernější postupy, které jsou zárukou kvality a bezpečnosti.
Naše projekty
Dvorský most v Karlových Varech
Nový most má tři pole z ocelových nosníků spřažených železobetonovou deskou.
Ocelový most ve Vraňanech
Nový ocelový most, tzv. Langerův trám, byl vyroben v OK Třebestovice (člen skupiny VINCI Construction CS), následně byl po částech převezen a smontován u obce Staré Ouholice, kde byl naložen na loď.
Památný most Kuks
Most je kulturní památkou. Most je navržen pro přejezd vozidla o celkové hmotnosti 26 tun, za účelem zajištění dostupnosti IZS.
Lávka pro pěší a cyklisty přes Labe vedle Rosického mostu
Lávka je dlouhá 115,9 metrů.
Doubský most v Karlových Varech
Nový most byl vybudován formou mezinárodních standardů tzv. žlutý FIDIC (design and build).
Modernizace dálnice D1, úsek 11 A – nadjezdy
V rámci stavby došlo k úplné demolici a opětovné výstavbě nadjezdu D1 – 083 v km 86,783 a nadjezdu D1 – 085 v km 89,349.
Rekonstrukce mostu II/101 Brandýs nad Labem-Zápy
Původní most byl odstraněn (vyjma základů pilířů) a nahrazen novým mostem.
Lávka Všezvěd
Lávka Všezvěd, část bezbariérového komunikačního propojení mezi Slováckým náměstím a sídlištěm Olšava.
Výstavba Komenského mostu v Jaroměři
Při povodních v roce 2013 byl původní historický most nenávratně poškozen, na jeho místě byl tedy vybudován zcela nový most, který pilíři nezasahuje do koryta řeky.
Železniční a tramvajové trati
Máme rozsáhlé zkušenosti s výstavbou a modernizací železničních a tramvajových tratí a koridorů po celé republice. Patří sem i stavby kolejišť, nástupišť a výpravních budov, rekonstrukce trakčního vedení nebo instalace informačního zařízení, a to včetně zařízení pro nevidomé.
Naše projekty
Tramvajová trať mezi Libercem a Vratislavicemi nad Nisou
Na tramvajové trati mezi Libercem a Jabloncem nad Nisou došlo k zásadní rekonstrukci.
Optimalizace trati z Berouna do Králova Dvora
Díky modernizaci mohou soupravy místem projíždět až 160 km/h rychlostí.
Městský mobiliář
Do portfolia naší společnosti spadá i obnova veřejného prostoru. Budujeme městské protihlukové stěny, cyklostezky, školní a sportovní hřiště nebo parkoviště a veřejná osvětlení. Na všech stavbách využíváme nejmodernější technologie šetrné k životnímu prostředí.
Naše projekty
V Hradci Králové vznikla unikátní protihluková stěna
V Hradci Králové byla dokončena výstavba protihlukové stěny, která je revoluční především z hlediska užitého materiálu.
Protipovodňové bariéry v Písku
Projekt řešil také provedení těsnícího prvku ze Štětovnic v celkové délce cca 630 metrů.
Cyklostezka podél vodního díla Nové mlýny byla otevřena
Nová cyklostezka odvádí cyklisty z frekventované silnice s velkým podílem nákladní dopravy na samostatnou 2,6 km dlouhou cyklotrasu.
Přednádraží v Chrudimi v novém
Rekonstrukcí prošel autobusový terminál s odpočinkovou zónou.
Nové hřiště ZŠ Havířov 1. máje
V rámci prací, které začaly v srpnu a v těchto dnech skončily, bylo odstraněno původní hřiště.
Nové parkoviště v Jihlavě
Řidiči mají díky tomuto projektu o 110 parkovacích stání víc.
Nástupní prostor u nemocnice Písek
V rámci projektu bylo vybudováno celkem až 117 parkovacích míst.
Nový víceúčelový sportovní areál v Rousínově
Vybudována byla víceúčelové hrací plochy pro fotbal, dále hřiště pro volejbal, nohejbal a streetball, to vše o rozměrech 40 x 25 m.
Autobusový terminál Plzeň
Autobusový terminál je součástí systému Integrované dopravy Plzeňska (IDP).
Parkoviště a veřejné osvětlení Hřbitovní ulice v Náchodě
Nově vzniklé parkoviště poskytuje dostatečné množství kvalitních parkovacích míst.
TJ Slovan Spoje náhradní hřiště
Oplocený sportovní areál sestává z hlavního travnatého fotbalového hřiště a travnatého tréninkového hřiště.
Obnovené nábřeží řeky Loučné v Litomyšli
Stavba s názvem Obnova Nábřeží řeky Loučné v Litomyšli se nachází v bezprostřední blízkosti historického centra města.
Protipovodňová opatření a revitalizace nábřežní zóny pravého břehu řeky Lužnice v Táboře
Řešení ochrany proti velké vodě spolu s revitalizací nábřežní zóny pravého břehu řeky Lužnice v Táboře se stalo Vodohospodářskou stavbou roku 2015.
Centrum zdraví a bezpečí v Karlových Varech
Centrum zdraví a bezpečí je specifický a v České republice ojedinělý komplex.
Vjezd do průmyslového areálu TOMA křížením se železniční tratí
Stavba „Vjezd do průmyslového areálu TOMA křížením se železniční tratí“ v Otrokovicích řeší napojení silné industriální lokality na komunikaci I. třídy, a to mimo centrum města Otrokovice.
Sportovní a rekreační areál Kralovice
V Královicích mají nové koupaliště a víceúčelovou in-line dráhu
Dopravní terminál Mariánské Lázně
Moderní dopravní terminál zpříjemňuje cestování veřejnou dopravou nejen lidem z Mariánských Lázní, ale také turistům a lázeňským hostům.